web log tarafdaran armin sh

♥ سلام ارمین هستم امیدوارم از وبلاگم نهایت استفاده رو برده باشید ♥

web log tarafdaran armin sh

♥ سلام ارمین هستم امیدوارم از وبلاگم نهایت استفاده رو برده باشید ♥

عضویت در کانال تلگرام

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

۰۵
مهر

TweakBit PCRepairKit

 همه ویندوزها روزی دچار مشکل در کارکرد میشوند، بعضی زودتر و بعضی دیرتر. برنامه های روی سیستم خوب کار نخواهند کرد، پیام های error روی صفحه نمایان میشوند و ممکن است ویندوز شما از کار بیافتد و یا اغلب اوقات دچار مشکل جدی شود، ممکن است بعضی اطلاعات و داشته های مهم تان را از دست بدهید. خوشبختانه نرم افزارهایی موجود هستند که این مشکلات کامپیوتر را رفع میکنند و از بروز نقص کارکرد در آینده جلوگیری مینمایند. نرم افزار PCRepairKit از گروه Tweakbit یکی از مطمئن ترین، کم حجم ترین، و کارآمدترین این نرم افزارها میباشد.

 

•بسیاری از ارور های گیم پلی ها در هنگام اجرای بازی با استفاده از این

نرم افزار رفع شده است گیمرها میتوانند به راحتی ان را نصب و استفاده کنند.

نظرات و پیشنهادات خود را در مورد استفاده از این نرم افزار درقسمت نظرات بیان کنید.

•پاسخگویی سریع و جامع در مورد مشکلات شما توسط ادمین های وب .

 


 

http://dl2.soft98.ir/soft/t/TweakBit.PCRepairKit.1.8.4.17.Portable.exe?1569572067

رمزفایل :soft98.ir

۰۳
مهر

اموزش خوصوصی سی شارپ از مقدماتی تاپیشرفته در  کم ترین زمان وهزینه

• به دلیل نبودن واسط هزینه تدریس نسبت به جاهای دیگرکمترمیباشد .

• داشتن وقت کافی ومناسب مدرس برای تدریس.

 

 برای اطلاعات بیشتر به شماره موبایل زیر تماس بگیرید.

 

 

 

 

۰۳
مهر

آپدیت آی او اس 13.1 قابلیت CPU throttling را وارد گوشی‌های آیفون 10 اس و آیفون 10 آر می‌کند؛ قابلیتی که پیش‌تر یک رسوایی برای اپل به بار آورد.

 

به تازگی آپدیت ای او اس 13.1 برای دستگاه‌های اپل منتشر و فروش آیفون 11 هم رسما آغاز شد. دیگر اتفاق جدید، انتشار آپدیت iOS 13.1 در یکی دو روز آینده (احتمالا 24 سپتامبر) خواهد بود. یکی از تغییراتی که این به‌روزرسانی در پی دارد، محدود شدن عملکرد پردازنده در مدل‌های 2018 آیفون است؛ چیزی که به عنوان قابلیت CPU throttling می‌شناسیم.

 

ورود قابلیت CPU throttling به آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر

اگر به یاد داشته باشید، اپل در سال 2017 اذعان کرد که عملکرد CPU را در مدل‌های قدیمی آیفون محدود کرده است. کمپانی کوپرتینویی دلیل این کار را جلوگیری از خاموش شدن اتفاقی گوشی‌ها عنوان کرد که در نتیجه‌ی ضعیف شدن باتری رخ می‌دهد. اما با جنجالی که به راه افتاد، اپل حاضر شد باتری گوشی‌های خارج از گارانتی را در ازای مبلغی ناچیز تعویض کند.

برخی این کمپانی را متهم کردند که با کاهش سرعت دستگاه‌های قدیمی، می‌خواهد کاربران را به خرید گوشی‌های جدید آیفون ترغیب کند؛ به ویژه با توجه به اینکه محدودیت عملکرد پردازنده، بدون اطلاع کاربران انجام شده بود. سرانجام اپل امکانی را فراهم کرد تا خود کاربر قابلیت CPU throttling را از منوی تنظیمات، روشن یا خاموش کند.