web log tarafdaran armin sh

♥ سلام ارمین هستم امیدوارم از وبلاگم نهایت استفاده رو برده باشید ♥

web log tarafdaran armin sh

♥ سلام ارمین هستم امیدوارم از وبلاگم نهایت استفاده رو برده باشید ♥

عضویت در کانال تلگرام

عیب یابی موبایل ها تبلت ها ؟؟

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۷ ب.ظ

به نام خدا ....سلام امروز قصد داریم درمورد مشکلات رایج موبایل ها وتبلت ها بحث کنیم . برای مثال دستگاه ما دچار مشکلی شده که ما دقیقا نمی دونیم که مشکل از دستگاه است یا رم یا نرم افزار ؟(خوب ما اولین کاری که میکنیم کلید power موبایل خود را نگه میداریم تا سه گزینه برایمان باز شود گزینه ی اول power off  را نگه داشته تا برایمان عمل safe mode انجام شود ok را زده وصبر کنید تا موبایل خود روشن شود .خوب اگر موبایل شما درحالت safe mode  مشکلی نداشت نتیجه میگریم که مشکل از نرم افزار یا RAM ویروسی شده است که موبایل ما رو سنگین یا در حالت هنگ قرار داده است)) . و اما اگر مشکل ما درحالت safe mode  باز هم وجود داشت نتیجه میگیریم دستگاه ما یا بر اثر ضربه یا یک فایل درون دستگاه بریمان مشکل درست کرده است .خیلی ها به جای توجه کردن به این چند مورد سریعا درستگاه خود را فلش یا برمیگردانند به تنظیمات اولیه دستگاه !!!! خوب اما با فهمیدن این چند مورد میتوانیم خیلی از مشکلات دستگاه خود را برطرف کنیم.. (( خوب میخوام بهتون یک نرم افزار قدرتمند *avast* رو معرفی کنم که یک انتی ویروس خوب برای شماست که میتونه خیلی از مشکلات شمارو برطرف کنه  .به امییییییددیدار♥  لینک مستقیم انتی ویروس avest: http://s1.p30download.com/users/101/mobile/application/security/Avast.Mobile.Security.v4.0.7874_p30download.com.apk

نظرات  (۴)

بدبختی وسعادت..بیماری وسلامت..فقروغناساخته ذهن شماست..اسپنسر...شمابه هرانچه بیندیشیدهمان میشود
پاسخ:
من چه طوری میتونم ایمیلمو که در اینجا وارد کردم عوض کنم ؟؟؟

سلام دوست عزیر من گوشی سونی اکسپریا یو دارم مدتی است که یک نقطه از صفحه لمسش کار نمی کند اگر میتونید راهنمایی کنید.

پاسخ:
سلام .اولین سوالی که من ازت دارم اینه که ایا موبایلت ضربه خورده؟؟؟

نه ضربه نخورده
پاسخ:
وقتی چنین مشکلی پیش میاد مربوط tach هستش .به نظر من هیچ ربطی به نرم افزار و چیزای دیگه نداره و با فلش کردن و کار های دیگه برطرف نمیشه ؟راه حل من به شما دوست عزیز اینه که موبایل خود را به تعمیرات موبایل نشون بدید..چون tach موبایل شما تکون خورده است . وهزینه زیادی هم لازم نداره ؟؟فقط مواظب باشید که tach شما رو عوض نکند فقط کاری باید انجام بده اینه که محل نصب tach رو محکم کنه همین!!!!!
خیلی ممنون که راهنمایی کردید
پاسخ:
خواهش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی